Art. 30a KN
Czwartek, 2024-11-21, 11:02
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 227
Statystyki

Ogółem online: 6
Gości: 6
Użytkowników: 0
Główna » 2018 » Marzec » 25 » Aplikacja Analiza2018 jest już dostępna - szkolenia we wrześniu
16:18
Aplikacja Analiza2018 jest już dostępna - szkolenia we wrześniu

Narzędzia wspomagania dokonania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, w tym serwisie oraz w ramach usług powiązanych z tym serwisem, są nazywane także „Aplikacją wspomagania dokonania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli” lub krótko „Narzędziami, Aplikacją”, lub „Aplikacja2018”. Aplikacja na rok 2018 jest od dziś (25 marca) dostępna w zapowiadany wcześniej sposób w ramach pięciu usług symbolizowanych na stronie głównej tego serwisu. Jednym z powodów opóźnienia zapowiadanego wcześniej udostępnienia Aplikacji są trwające ciągle jeszcze po stronie MEN prace dotyczące zmian w wynagradzaniu nauczycieli. Zakłada się, że nie nastąpią już jakieś znacząco w tej chwili nieprzewidywalne zmiany względem tego, co już dziś (25 marca) jest wiadome. W roku 2018 na użytkowanie Aplikacji jest udzielana Licencja. Licencja jest udzielana w szczególności dla uczestników szkoleń. Szkolenia zostały zaplanowane na okres przełomu września i października. Aplikacja Analiza2018 jest także dostępna bez potrzeby udziału w szkoleniu poprzez dokonanie zakupu Licencji (tryb zalecany) lub na podstawie zawieranej Umowy Licencyjnej. Propozycje treści Licencji oraz Umowy Licencyjnej zostały udostępnione w tym serwisie.

Licencja dla uczestników szkoleń...

Uczestnicy szkoleń otrzymują licencję w ramach uczestnictwa w szkoleniu (poprzez wskazanie dodatkowych danych w formularzu dokonania zgłoszenia na szkolenie). Skutkiem otrzymanej Licencji uczestnicy szkolenia uzyskają dostęp do Aplikacji przeznaczonej dla organizacji reprezentowanej przez uczestnika szkolenia. Tak uzyskana Aplikacja oznacza, że w szczególności w zgodności z udzieloną licencją:

  •     zostanie ona oznaczona nazwą jednostki samorządu terytorialnego właściwej dla podmiotu reprezentowanego przez uczestnika szkolenia;
  •     zostanie oznaczona także nazwą tego podmiotu reprezentowanego przez uczestnika szkolenia (jeżeli będzie to inna nazwa);
  •     będzie mogła być użytkowana na terenie funkcjonowania danej jednostki samorządu terytorialnego w dowolnej liczbie egzemplarzy na dowolnej liczbie urządzeń;
  •     analiza będzie mogła być dokonana w odniesieniu do zadeklarowanej przez uczestnika szkolenia (w ramach zgłoszenia) liczby szkół i placówek oświatowych;
  •     więcej szczegółów jest zawartych w propozycji treści licencji (mile widziane są uwagi, zastrzeżenia, propozycje, sugestie, opinie i oceny dotyczące propozycji treści licencji – art30a@gmail.com)...

Umowa Licencyjna bez udziału w szkoleniu...

Licencję można także otrzymać bez udziału w szkoleniu. Licencja jest w szczególności przedmiotem sprzedaży (najszybsza i najprostsza forma uzyskania Aplikacji) w wyniku dokonania stosownego zamówienia (poprzez formularz zamówienia). Można także zawrzeć Umowę Licencyjną, której przedmiotem będzie udzielenie licencji na użytkowanie Aplikacji wspomagania dokonania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.

Szczegóły są zawarte w dostępnej tu propozycji treści umowy licencyjnej (mile widziane są uwagi, zastrzeżenia, propozycje, sugestie, opinie i oceny dotyczące propozycji treści umowy licencyjnej – art30a@gmail.com)...

Dlaczego Licencja lub Umowa Licencyjna?

  1. Liczba podmiotów, w których zwłaszcza w latach 2016-2017 stosowano proponowane tu rozwiązanie (Narzędzia, Aplikacja), wymusza konieczność uporządkowania w sposób dopuszczalnie i koniecznie umowny wybranych propozycji, działań, zamierzeń i możliwych realizacji.
  2. Doświadczam znacznego stopnia komercjalizacji (tu rzecz rozumiem jako głównie niezamierzona wcześniej konieczność realizacji różnych dodatkowych usług, które stają się wysoce absorbujące w zakresie czasu i innych zasobów).
  3. W wielu przypadkach rzecz staje się źródłem różnie definiowanej miarodajności w szczególności w zakresie czynności analitycznych, sprawozdawczych, raportujących i kontrolnych.
  4. Zaistniał trwale nieprzewidywalny stan możliwych działań po stronie MEN, które w szczególności mogą generować nie tylko inną metodologię dokonania analizy za rok 2018 względem już koniecznie teraz gromadzonych danych, ale także różnorodne (etapowe, śródroczne) i zmienne potrzeby natury analitycznej w trakcie trwania roku 2018.
  5. Zaistniała potrzeba zdefiniowania zakresu czynności i odpowiedzialności.
  6. Przewiduje się, że w roku 2019 zaistnieje potrzeba znacznego rozbudowania proponowanych tu Narzędzi – jeżeli te przewidywania są słuszne, to już dziś istnieje konieczność wdrożenia, przetestowania i oceny systemu porządkowania wielu warstw istnienia, dostępności i dystrybucji tego rodzaju propozycji.

Udostępniono następujące funkcjonalności dotyczące dostępności Aplikacji (narzędzi) wspomagania dokonania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli za rok 2018:
1) możliwość uzyskania Aplikacji w wyniku zakupu Licencji ();

2) możliwość zamówienia Aplikacji poprzez zawarcie Umowy Licencyjnej ();
3) możliwość otrzymania Aplikacji poprzez wzięcie udziału w szkoleniu i pozyskanie poprzez to szkolenie Licencji ();
4) możliwość pobrania Aplikacji w wersji bez Licencji z określonymi ograniczeniami ();
5) możliwość pobierania aktualnej wersji Analizatora bez Licencji z określonymi ograniczeniami ().

Krzysztof Sługocki, 25.03.2018

Wyświetleń: 601 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Marzec 2018  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz