Kolejne zarejestrowane szkolenie – tym razem dotyczące kontroli poprawności gromadzenia danych jest już dostępne (https://youtu.be/kueR7Zrg4fM). Z racji dużej zbieżności problematyki gromadzenia danych w roku 2021 z rokiem 2020 – jest to szkolenie zarejestrowane w roku 2020, głównie dlatego, że ze wstępnych opinii uzyskanych od wybranej grupy osób, którym wcześniej udostępniono to szkolenie (to z roku 2020) oraz dla porównania skrócone szkolenie studyjne (bez Uczestników) zarejestrowane w roku 2021, wynikło, że zdecydowanie lepiej zostało odebrane to z roku 2020 – chyba ze względu na liczne poruszane niuanse oraz reakcje na różne pytania.
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla wszystkich, którzy rozważają możliwość skorzystania z Aplikacji wspomagania przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli w roku (za rok) 2021; dla tych, którzy chcą się dowiedzieć, na czym polega realizacja etapu koniecznego gromadzenia danych na potrzebę przeprowadzania analizy; czym jest Aplikacja i jak się tym narzędziem posługiwać… – analizy w roku 2021 (za rok 2021) na pewno trzeba dokonywać, a doświadczenia z lat ubiegłych mocno wskazują, że błędem będzie czekanie do stycznia (więcej o konieczności przeprowadzania analizy w roku 2021 w aktualnościach po adresem – http://art30a.ucoz.pl/
Jak korzystać z tego szkolenia?
Dowolnie – różne jego fragmenty przyspieszać, powtarzać, pomijać i przekazywać do szkolenia dostęp wszystkim innym potencjalnie zainteresowanym.
Czy będą tak samo dostępne kolejne części? Tak - kolejna część po opublikowaniu przez MEiN arkusza sprawozdania 2021.
Narzędzia kontroli poprawności gromadzenia danych zostały ostatnio zmodyfikowane. Zaleca się pobranie aktualnej wersji tych narzędzi.
„agresywny analizator poprawności gromadzonych danych” – https://egocki.pl/art30a/UmLic2021/AgrX.xlsm;
„dodatkowy analizator poprawności gromadzonych danych” – https://egocki.pl/art30a/UmLic2021/sprAWNX.xlsm;
Więcej plików do pobrania (w szczególności szczegółowe opracowania pomocnicze dotyczące wybranych kwestii): http://art30a.ucoz.pl/load/ |