Art. 30a KN
Poniedziałek, 2025-06-23, 16:16
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 228
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2018 » Marzec » 26 » Pierwsze reakcje, pytania, komentarze, uwagi, telefony,…
12:34
Pierwsze reakcje, pytania, komentarze, uwagi, telefony,…

Pierwsze reakcje, pytania, komentarze, uwagi, telefony,… - przerastają moje aktualne możliwości skutecznego udzielania odpowiedzi. Jedną z najczęściej powtarzających się kwestii jest spostrzeżenie, że szkolenia tylko w okresie wrzesień/październik (bez szkoleń wiosennych), to jakiś „zły omen” oraz powtarzano często rodzaj dylematu: „czy dokonać zamówienia Licencji/Aplikacji teraz, czy czekać na czas szkolenia i uzyskać Licencję/Aplikację w ramach szkolenia oraz czy można by tu jakoś inaczej…? Wszystko jest przemyślane i jest pod kontrolą. Wyczekałem cierpliwie co też tu MEN „wyskrobie” na rok 2018; okazuje się, że rzecz okazała się być dość przewidywalną i zbieżną z tym, co było przez minione lata. Większość zdecydowana potencjalnych Użytkowników Aplikacji i Uczestników szkoleń – założyłem – już doskonale „wie o co tu chodzi”. Na teraz wystarczy umożliwienie korzystania z aktualnej wersji (2018) Aplikacji i pilne obserwowanie działań po stronie MEN.

Proszę o rozważenie względem siebie (i potrzeb związanych z koniecznością dokonania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli – 2018) następującej listy kontrolnej:
1) tematyka analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli nie jest mi obca;
2) brałe(a)m już udział w szkoleniu z tego zakresu w latach 2014-2017;
3) jestem już użytkownikiem zalecanych narzędzi wspomagania dokonania analizy;
4) „ufam” temu, że MEN w odniesieniu do art. 30a KN w roku 2018 pozostanie w miarę przewidywalne.

Sugerowane niżej alternatywne działania proszę oceniać dodatkowo w perspektywie tego, że przez najbliższe miesiące będę publikował sporo komunikatów (wiadomości – będą dostępne głównie poprzez ten serwis, także serwis Szkolenia2018art30a oraz poprzez wysyłane bezpośrednio wiadomości e-mail) - komunikatów dotyczących różnorodnych aktualnych zagadnień z zakresu analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w warunkach obliczeniowych roku 2018 (w szczególności będą udostępniane skrypty szkoleniowe, instrukcje, opisy wybranych zagadnień, zestawienia pytań i odpowiedzi, wybrane prezentacje i dokumenty).

Jeżeli na wszystkie pytania z listy kontrolnej odpowiadacie sobie Państwo „tak” – nie potrzebujecie udziału w szkoleniu; sugeruję bez pośpiechu dokonanie zamówienia Licencji Aplikacji (w zalecanym trybie: Licencja bez zawierania umowy) - http://art30a.ucoz.pl/index/formularz_zamowienia_aplikacji/0-20; …i proszę pozostawić sobie kwestię ewentualności udziału w jesiennym szkoleniu obserwując pilnie rozwój sytuacji względem pkt 4 z listy kontrolnej.

Alternatywą do powyższej propozycji jest skorzystanie z wersji zalecanych narzędzi z ograniczeniami (są po prostu dostępne – http://art30a.ucoz.pl/index/narzedzia_analizy/0-9; ograniczeń nie ma w generowaniu plików gromadzenia danych oraz w zakresie gromadzenia danych; ograniczenia o losowym charakterze pojawiają się na poziomie analizowania zgromadzonych danych – nie da się w oczekiwanie pełny sposób dokonać docelowej analizy; często będzie się także pojawiał komunikat o braku Licencji); w dowolnym czasie roku 2018 będzie można dokonać zamówienia Licencji Aplikacji (w zalecanym trybie: Licencja bez zawierania umowy) - http://art30a.ucoz.pl/index/formularz_zamowienia_aplikacji/0-20; …i proszę pozostawić sobie kwestię ewentualności udziału w jesiennym szkoleniu obserwując pilnie rozwój sytuacji względem pkt 4 z listy kontrolnej.
Jeżeli na jedno, dwa lub trzy pytania z listy kontrolnej pada odpowiedź „nie” proszę postąpić jak wyżej.

Jeżeli na wszystkie pytania z listy kontrolnej pada odpowiedź „nie” – pożądany jest udział w szkoleniu jesiennym, ale jednocześnie proszę postąpić jak wyżej.

W każdym innym przypadku, względem różnych innych możliwych okoliczności, pozostaję do dyspozycji – możliwość zorganizowania szkoleń o charakterze wewnętrznym, indywidualne konsultacje i wdrożenia, możliwość przygotowywania odrębnych dedykowanych rozwiązań,…
Ja, korzystając ze wskazanej wyżej listy kontrolnej, odpowiadam na czwarte pytanie „tak”, ale właśnie w cudzysłowie. Zalecane narzędzia wspomagania dokonania analizy będą ewoluowały – głównie w wyniku Państwa spostrzeżeń i propozycji (także reprezentantów podmiotów uprawnionych do czynienia kontroli). Zwracam uwagę na konieczny kierunek ewolucji – dokonując analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli za rok 2018 należy już ewoluować w kierunku roku 2019 – złożenie aktualnej wówczas polityki wyborczej ze zmianami okresów wynagradzania nauczycieli zrodzi „ujmujące” i równie „fascynujące” pogmatwania na poziomie prawa i służebnej wobec tego prawa matematyki połączonej z informatyką…


Krzysztof Sługocki, 26.03.2018

 

Wyświetleń: 646 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Marzec 2018  »
Pn Wt Śr Czw Pt Sob Nie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu analiza wydatków wersja demonstracyjna art. 30a jdu narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń analizator Analiza2014 kalkulator Euklidesa karta nauczyciela wydatki analiza AWN2014 Kn Sługocki Krzysztof Sługocki szkolenia Transylmania 2009 DVDRip XviD-VoMiT jednorazowe dodatki uzupełniające v10.0.0.712 jednorazowy dodatek uzupełniający wydatki poniesione na wynagrodzenia analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania wzorzec formularza sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip їх функцій szkolenie osobista stawka wynagrodzenia zasad JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy Дом с лилиями скачать торрент eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com Analiza 2015 arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowe sio nowy sio Sio system informacji oświatowej awn jdu2015 art30aKN eGocki formularz sprawozdania konferencje Newsletter program szkolenia Analiza2015 wzór formularza sprawozdania 1.6.5.6128 zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o art. 236 sprawozdanie Analiza2017 1000 zł na start aplikacja program analiza 2020 2020 analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2025
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz