Wybrane aspekty realizacji art. 30a w roku 2020
Udzielenie pomocy w ocenie możliwości i potrzeb skorzystania z zalecanych narzędzi wspomagania przeprowadzania analizy wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu do zakresu obowiązków wynikających z obecnego stanu prawa
(…już? – …czy później?)
Zakres tematyczny (webinaru)
- krótka prezentacja konieczności gromadzenia danych z wykorzystaniem zalecanych narzędzi (programu, arkuszy, aplikacji,…);
- krótka demonstracja podstaw praktyki gromadzenia danych;
- krótkie wyjaśnienia tego, z czego wynika fakt zaistnienia zalecanych narzędzi gromadzenia danych i ich analizy i związanych z tym „uciążliwości” (co do zakresu, sposobu, terminów i koniecznych do osiągnięcia celów);
- demonstracja „algorytmu” myślenia i postępowania (wpisanego w obowiązujące prawo) w odniesieniu do znaczenia słów „przeprowadzić analizę wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli w roku (za rok) 2020” z ograniczonym (wystarczająco krótkim, ale koniecznym i czytelnie jasnym) przywołaniem właściwych tu przepisów prawa;
- wskazanie dostępnych już możliwości skorzystania z zalecanej aplikacji w roku 2020 w szczególności w odniesieniu do wyjaśnienia „dlaczego raczej nie należy czekać do grudnia lub stycznia z tą analizą;
- dlaczego lepiej już teraz dokonywać analiz okresowych;
- wady i zalety tych dwóch różnych strategii realizacji obowiązków wynikających z art. 30a”.
https://youtu.be/NjBGgubbvNw
Krzysztof Sługocki, 02.04.202 |