Art. 30a KN
Poniedziałek, 2025-06-23, 15:46
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 228
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2020 » Kwiecień » 16 » Aktualne webinary
01:41
Aktualne webinary

Szczegółowa lista propozycji aktualnych webinarów (zakres tematyczny, terminy) jest dostępna pod adresem https://sites.google.com/egocki.pl/webinary oraz http://art30a.ucoz.pl/index/webinar/0-26.

Aktualna propozycja dotyczy webinarów płatnych oraz darmowych.

Lista skrócona:

Webinary płatne

  • [webinar Art30a_E1] – Szczegółowe omówienie i zademonstrowanie wszystkich ustawień (parametrów) funkcjonalnych [27.04, 09:00 (60 min) – 39,00 zł (netto)]
  • [webinar Art30a_E2] – Systematyka gromadzenia danych – przykłady gromadzenia danych od trywialnie prostych po skrajnie egzotyczne z uwzględnieniem zdarzeń tych, które już miały miejsce i tych jeszcze możliwych [28.04, 09:00 (120 min) – 79,00 zł (netto)]
  • [webinar Art30a_E3] – Kontrola poprawności gromadzenia danych; typowe uszkodzenia w plikach gromadzenia danych – możliwe przyczyny; naprawa plików gromadzenia danych [29.04, 09:00 (90 min) – 59,00 zł (netto)]
  • [webinar Art30a_E4] – Analiza, analityka i raportowanie – modyfikowanie i rozbudowywanie systemu raportowania [30.04, 09:00 (90 min) – 59,00 zł (netto)]
  • [webinar PA5] – Istota i praktyka ochrony prawa do wizerunku [Część 1 – 11.05, 09:00 (90 min); Część 2 – 12.05, 09:00 (90 min); Część 3 – 13.05, 09:00 (90 min)] – całość 289,00 zł (netto)

[formularz dokonania zgłoszenia]

Webinary darmowe

  • [free webinar Art30a_F6] – Wybrane aspekty realizacji art. 30a w roku 2020; Nagranie webinaru z 02.04 (https://youtu.be/NjBGgubbvNw) – 0,00 zł
  • [free webinar ED_F7] – Jak przygotować webinar jako „Lekcję OnLine”? Jak przygotować „Lekcję OnLine” jako webinar?; Skrót nagrania webinaru z 07.04 (https://youtu.be/wlPy2qCYai0) – 0,00 zł
  • [free webinar EX_F8] – Przykład analizy danych i prezentacji analizy danych – zastosowania arkusza kalkulacyjnego Excel; Wybrany webinar z cyklu szkoleniowego – zastosowania arkusza kalkulacyjnego Excel [05.05, 09:00 (90 min) – 0,00 zł (netto)]
  • [free webinar PA_F9] – Istota i praktyka ochrony danych osobowych „w pigułce” [28.04, 12:00 (120 min) – 0,00 zł (netto)]

[formularz dokonania zgłoszenia]


Krzysztof Sługocki, 16.04.2020

Wyświetleń: 341 | Dodał: art30a | Tagi: webinar, Krzysztof Sługocki | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Kwiecień 2020  »
Pn Wt Śr Czw Pt Sob Nie
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu analiza wydatków wersja demonstracyjna art. 30a jdu narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń analizator Analiza2014 kalkulator Euklidesa karta nauczyciela wydatki analiza AWN2014 Kn Sługocki Krzysztof Sługocki szkolenia Transylmania 2009 DVDRip XviD-VoMiT jednorazowe dodatki uzupełniające v10.0.0.712 jednorazowy dodatek uzupełniający wydatki poniesione na wynagrodzenia analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania wzorzec formularza sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip їх функцій szkolenie osobista stawka wynagrodzenia zasad JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy Дом с лилиями скачать торрент eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com Analiza 2015 arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowe sio nowy sio Sio system informacji oświatowej awn jdu2015 art30aKN eGocki formularz sprawozdania konferencje Newsletter program szkolenia Analiza2015 wzór formularza sprawozdania 1.6.5.6128 zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o art. 236 sprawozdanie Analiza2017 1000 zł na start aplikacja program analiza 2020 2020 analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2025
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz