Została już udostępniona druga część cyklu szkoleń dotyczących przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli w roku (za rok) 2021. Szkolenie [część 3/7] (na przykładzie szkoleń z roku 2020) – Systematyka gromadzenia danych – przykłady gromadzenia danych od trywialnie prostych po skrajnie egzotyczne z uwzględnieniem zdarzeń tych, które już miały miejsce i tych jeszcze możliwych.
Badania ankietowe poprzedzające udostępnienie szkoleń wykazały, że zdecydowanie większe zainteresowanie jest kierowane w stronę tych zarejestrowanych szkoleń, w których w tle są Uczestnicy i zadają dużo różnych pytań – dlatego w większości udostępniane szkolenia są kompilacją tych z roku 2020. Warunki organizacyjne, prawne i obliczeniowe analizy w roku 2021 są całkowicie analogiczne do tych z roku 2020.
Szkolenie dotyczące przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli w roku 2021 [część 2/7] – Wprowadzenie i przygotowanie do korzystania z Zalecanych Narzędzi – Szczegółowe i pełne omówienie, zademonstrowanie, przedyskutowanie i przetrenowanie wszystkich istotnych ustawień (parametrów) funkcjonalnych pozostaje oczywiście dostępne.
Dla kogo są te szkolenia?
Dla wszystkich, którzy rozważają możliwość skorzystania z Aplikacji wspomagania przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli w roku (za rok) 2021; dla tych, którzy chcą się dowiedzieć, czym jest Aplikacja i od czego zacząć; dla tych, którzy chcą sobie przypomnieć, od czego się zaczyna…; dla tych, którzy chcą się dowiedzieć, na czym polega realizacja etapu koniecznego gromadzenia danych na potrzebę przeprowadzania analizy i jak się tym narzędziem posługiwać… – analizy w roku 2021 (za rok 2021) na pewno trzeba będzie dokonywać, a doświadczenia z lat ubiegłych mocno wskazują, że błędem będzie czekanie do stycznia (więcej o konieczności przeprowadzania analizy w roku 2021 – w kolejnych wiadomościach publikowanych pod adresem http://art30a.ucoz.pl/.
Jak korzystać z tego szkolenia?
Dowolnie – różne jego fragmenty przyspieszać, powtarzać, pomijać i przekazywać dostęp do szkolenia wszystkim innym potencjalnie zainteresowanym.
Czy będą tak samo dostępne kolejne części?
Tak, sygnalizowane zainteresowanie generuje taką potrzebę.
A skąd mieć Aplikację Analiza2021?
Proponuję formularz zamówienia...
Krzysztof Sługocki, 31.08.2021 |