Art. 30a KN
Czwartek, 2024-12-26, 17:26
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 227
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2024 » Listopad » 27 » Konkurs z nagrodami
22:02
Konkurs z nagrodami

Poprosiłem dziesięć różnych osób o napisanie eseju na wybrany lub zadany temat dotyczący korzystania z Aplikacji wspomagania przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli. Prośbę kierowałem do większej liczby osób – chciałem, aby ostatecznie powstało dziesięć wartościowych esejów, które będzie można tu z pożytkiem opublikować. Czyli Autorami tych esejów będą Użytkownicy Aplikacji. Nie wiem, czy wszyscy podołają zadaniu – zadeklarowali się, że dadzą radę. Rezygnacja z wykonania zadania jest dopuszczalna.

Każdy z Czytelników tej treści także może dołączyć się do zabawy – czyli może wybrać sobie co najmniej jeden z poniżej zaprezentowanych tematów i napisać esej (lub eseje) i przysłać ów na adres art30a@gmail.com. Przysłanie będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego publikację w serwisie http://art30a.ucoz.pl/ (informacje o Autorze, do czasu rozstrzygnięcia zadania konkursowego, nie będą publikowane).

Szablon oczekiwanego eseju został dla wszystkich wybranych Autorów przekazany odpowiednio wcześniej (szablon jest poniżej załącznikiem do tej wiadomości). Oto wybrane lub zadane tematy prac zaakceptowane przez zdeklarowanych już Autorów.

  1. Omów szczegółowo proces konfiguracji parametrów aplikacji Analiza2024 w arkuszu [DanPar].
  2. Przedstaw i porównaj różne sposoby gromadzenia danych o wydatkach na wynagrodzenia nauczycieli z wykorzystaniem aplikacji Analiza2024.
  3. Dokonaj analizy funkcjonalności aplikacji Analiza2024, wyszczególniając jej mocne i słabe strony.
  4. Opisz rolę i znaczenie kontroli poprawności danych w kontekście gromadzenia informacji w plikach awn.xlsx.*
  5. Przedstaw korzyści wynikające z zastosowania aplikacji Analiza2024 w procesie analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.
  6. Dokładnie opisz proces gromadzenia danych i przeprowadzania analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli za pomocą aplikacji Analiza2024, uwzględniając wszystkie etapy i narzędzia.
  7. Omów znaczenie i funkcjonalność arkusza [DanPar] w kontekście konfiguracji i personalizacji aplikacji Analiza2024 do specyficznych potrzeb użytkownika.
  8. Przedstaw szczegółowo możliwości wykorzystania dodatkowych narzędzi dostępnych w aplikacji Analiza2024, takich jak [EuklidesC.xlsx], [AgrX.xlsm] i [mswz.xlsm], w procesie analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.
  9. Porównaj i skontrastuj zalety i wady korzystania z aplikacji Analiza2024 w porównaniu z innymi metodami analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.
  10. Jakie są potencjalne wyzwania i ograniczenia związane z wykorzystaniem aplikacji Analiza2024 w praktyce? Zaproponuj rozwiązania i strategie, które mogą pomóc w ich przezwyciężeniu.

Kilka esejów już zostało przysłanych. Zastrzeżono po mojej stronie możliwość wnoszenia poprawek natury redakcyjnej. Kilku Autorów zadało pytanie, czy w pisaniu eseju może się wspomagać wykorzystaniem AI – oczywiście, że można i należy nawet korzystać z AI (taki jest już dzisiaj świat i z mojej perspektywy jest to już wręcz oczekiwane). Wiem, że wykorzystanie AI w napisaniu eseju i to dotyczącego tak niszowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem Aplikacji Analiza2024, nie będzie zbyt łatwe – wymaga szczególnych umiejętności i pewnej wiedzy. Ja wiem, na czym to polega i jestem bardzo ciekaw, jak ktoś inny potrafi tu wykorzystać AI. Być może zaplanuję wkrótce podzielenie się taką wiedzą i umiejętnościami (wstępna pomoc jest już dostępna dla wszystkich zainteresowanych: https://sites.google.com/egocki.pl/useofai).

Przez dziesięć kolejnych dni (od jutra) będą publikowane (w serwisie http://art30a.ucoz.pl/) kolejne eseje. Najistotniejszą rzeczą będzie to, że będzie w nich opisywana perspektywa postrzegania użytkowania Aplikacji przez docelowego autentycznego Użytkownika (Autorami są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych).

Przewiduje się dwie ‘Nagrody’, którymi będzie ‘bezkosztowe nabycie Aplikacji’ na potrzebę przeprowadzenia analizy w roku (za rok) 2025. Tak, za rok 2025 także trzeba będzie przeprowadzać analizę wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli.

Pierwsza nagroda zostanie przyznana osobie (podmiotowi reprezentowanemu przez tę osobę), której esej uzyska najwięcej ‘Wyświetleń’ do 20 grudnia (pewna ‘przewaga’ zarysuje się po stronie tych, którzy esej napiszą najszybciej – szybciej zostanie opublikowany; jak zawody, to zawody). Czyli może się zdarzyć, że w ciągu kilku najbliższych dni zaistnieje po kilka publikacji – na pewno każdego dnia będzie publikowany co najmniej jeden esej.

Druga nagroda zostanie przyznana za najlepszy komentarz napisany do dowolnego eseju, napisany przez Czytelnika. Komentarze można przesyłać na adres: art30a@gmail.com. Komentarze będą oceniane po mojej stronie (przez trzy osoby w zgodności z opracowanymi już regułami przeprowadzania takich ocen). Połowa najwartościowszych komentarzy zostanie opublikowana zbiorczo najwcześniej 20 grudnia, ze wskazaniem tego najlepszego i jego Autorki lub Autora (z przywołaniem reprezentowanego podmiotu).

Zapraszam do zabawy. Pierwszy esej zostanie opublikowany już jutro (28 listopada).


Załącznik

Szablon. Wytyczne

    • Sformułuj treść eseju w sposób jednoznaczny, bez zbędnych niejasności. Upewnij się, że każde zdanie jest zrozumiałe i dostarcza wartościowych informacji, a struktura pracy prowadzi czytelnika przez wszystkie kluczowe aspekty.
    • Uwzględnij wszystkie kluczowe informacje i szczegółowe wymagania. Rozwiń główne tezy, argumenty oraz wnioski, dostarczając bogatej analizy i różnorodnych przykładów wspierających temat.
    • Celem jest uzyskanie w pełni publikowalnego eseju, który przedstawia analizę tematu w sposób wyczerpujący i profesjonalny. Upewnij się, że esej kończy się wnioskami, które logicznie wynikają z omówionych argumentów.
    • Dostosuj esej do potencjalnych odbiorców, zwracając uwagę na specyfikę języka, natury problemu. Upewnij się, że argumenty i przykłady są odpowiednio dostosowane do zrozumienia przez szerokie grono odbiorców lub do specyficznej grupy czytelników.
    • Struktura eseju powinna być zoptymalizowana, aby była spójna, logiczna i wyczerpująca. Skoncentruj się na tworzeniu treści o wysokiej jakości, która spełnia wymogi tego typu publikacji i zachowuje profesjonalny ton oraz język.
    • Zadbaj, aby esej odpowiadał na wszystkie aspekty pytania, był poprawny merytorycznie i prezentował przemyślaną perspektywę, uwzględniając również aktualne informacje, jeśli to możliwe.

Przykładowa Struktura Eseju: Rozpocznij wstępem, który przedstawia kontekst oraz główną tezę eseju, rozwijaj główne argumenty w usystematyzowanych sekcjach, dostarczając przykładów i dowodów wspierających każdą tezę. Zakończ esej logicznym podsumowaniem, które wynika z przedstawionych argumentów i oferuje wnioski oraz perspektywy dalszych rozważań.


Krzysztof Sługocki, 27.11.2024

Wyświetleń: 40 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Listopad 2024  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz