Art. 30a KN
Wtorek, 2025-06-24, 02:24
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 228
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2020 » Grudzień » 30 » No to się zaczyna
14:50
No to się zaczyna

Do wskazania tej tu kwestii zainspirował mnie pewien „ciekawy” przypadek. A otrzymuję teraz bardzo dużo wiadomości o bardzo wielu „ciekawych” przypadkach i zaczyna mi już brakować czasu na udzielanie odpowiedzi.

Załóżmy, że istnieje nauczyciel dyplomowany, który w całym okresie roku 2020 jest w stanie zatrudnienia z wymiarem etatu 12,5/20.

Poniżej obraz tego, jak zgromadzono (poprawnie) dane dotyczące tego nauczyciela (wraz z danymi dotyczącymi wydatków poniesionych na wynagrodzenia).

 

Następnie po zgromadzeniu danych dokonano analizy – poniżej widoczny fragment arkusza z wyliczonymi danymi tu dotyczącymi wyliczonych wartości miesięcznych struktur zatrudnienia. I dalej wyliczona różnica oraz kwota jednorazowego dodatku uzupełniającego (w tym przykładzie jest tylko jeden nauczyciel).

Ale…

Oto większość z czytelników jest gotowa „pójść w zaparte niemal”, że przecież 12,5/20 = 0,625
czyli skoro rzecz ma być tu zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku, to będzie to przecież 0,63 – czyli wyliczane (wyżej) w aplikacji 0,62 jest błędne (aplikacja źle działa!?).

Ok…

W pliku analizatora w arkuszu [DanPar] jest możliwość wyboru „algorytmu zaokrąglania”. Domyślnym jest „zalecany gaussowski/bankierski”. Przestawny go teraz na „standardowy/szkolny”…
…i dokonajmy ponownej analizy…

O!?

Wcześniej „różnica” wyszła: -10 203,49 a teraz jest równa: -10 955,16

Który wynik jest poprawny? Który wynik jest „sensowniejszy” z perspektywy „interesu nauczycieli”, a który jest „sensowniejszy” z perspektywy „interesu jednostki samorządu terytorialnego”? Którego algorytmu zaokrąglania używać i co to w ogóle jest „zaokrąglanie gaussowskie”? Czy w szkole Czytelniku poznałeś „zaokrąglanie gaussowskie”, czy może tylko „szkolne”? Jakie jeszcze masz tu pytania i jakie są odpowiedzi na te wszystkie pytania – muszę Cię zostawić z tymi pytaniami, ale zawsze mogę Ci pomóc.

Ta aplikacja (ten program) - zapewniam - liczy dobrze i oferuje pewne możliwości w zależności od tego „czyj interes” w ramach przeprowadzania analizy wydatków chcesz lub musisz reprezentować.


Krzysztof Sługocki, 30.12.2020

Wyświetleń: 336 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Grudzień 2020  »
Pn Wt Śr Czw Pt Sob Nie
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu analiza wydatków wersja demonstracyjna art. 30a jdu narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń analizator Analiza2014 kalkulator Euklidesa karta nauczyciela wydatki analiza AWN2014 Kn Sługocki Krzysztof Sługocki szkolenia Transylmania 2009 DVDRip XviD-VoMiT jednorazowe dodatki uzupełniające v10.0.0.712 jednorazowy dodatek uzupełniający wydatki poniesione na wynagrodzenia analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania wzorzec formularza sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip їх функцій szkolenie osobista stawka wynagrodzenia zasad JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy Дом с лилиями скачать торрент eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com Analiza 2015 arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowe sio nowy sio Sio system informacji oświatowej awn jdu2015 art30aKN eGocki formularz sprawozdania konferencje Newsletter program szkolenia Analiza2015 wzór formularza sprawozdania 1.6.5.6128 zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o art. 236 sprawozdanie Analiza2017 1000 zł na start aplikacja program analiza 2020 2020 analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2025
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz