Art. 30a KN
Czwartek, 2024-04-25, 12:04
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 224
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2022 » Styczeń » 20 » Pytania, które świadczą o wysokim poziomie kompetencji Pytających
21:20
Pytania, które świadczą o wysokim poziomie kompetencji Pytających

Powtórzyło się w ciągu ostatnich paru „gorących” dni kilka razy bardzo interesujące i przyszłościowe pytanie. W minionych latach pojawiało się bardzo rzadko. Już samo pytanie dowodzi bardzo wysokiego poziomu kompetencji Pytających, pewnej użyteczności zalecanych tu narzędzi wspomagania przeprowadzania analizy oraz rosnących wymagań i oczekiwań wobec tych narzędzi. Zdradza także pewne potrzeby – o czym na końcu tej wiadomości.

Pytania zadano w różny sposób. Jedno z nich brzmiało następująco: „[…] Czy jest jakaś możliwość wygenerowania list z nauczycielami (zwłaszcza w przypadku gdy nie są wyliczane jednorazowe dodatki uzupełniające), ale takich list, aby było widoczne, którym nauczycielom nadpłacamy (łącznie z kwotami), żeby można wprowadzić jakieś zmiany na arkuszach organizacyjnych na nowy rok? Czy przewiduje Pan zrobienie takiego narzędzia i czy może Pan coś takiego już zrobić dla naszego urzędu? […]”

Takie oczekiwane funkcjonalności zawsze były i są dostępne w tych narzędziach.

Procedura realizacji

Proszę na przykład utworzyć raport [RWR] (analogicznie będzie w przypadku raportu [RWR2]) – rysunek niżej – dla wybranej grupy awansu zawodowego.

Proszę uczynić bieżącą komórką dowolną komórkę w tabeli raportu (czyli proszę „kliknąć” dowolną komórkę w tabeli raportu); w efekcie (rysunek niżej) pojawi się po prawej stronie panel definiowania raportu [Pola tabeli przestawnej].

Proszę w obszarze [Wybierz pola, które chcesz dodać do raportu:] oznaczyć („kliknąć”) wybór pola [NrID] (lub lepiej [[Nauczyciel (imię i nazwisko lub kod)]; w efekcie (rysunek niżej) dla każdego nauczyciela dla każdej jednostki organizacyjnej (jednostki organizacyjne można filtrować poleceniem w raporcie [Wybrane podmioty]) będą raportowane [Wydatki faktycznie poniesione] w porównaniu do [Wydatków, jakie powinny być poniesione] (dla osiągnięcia „średniego wynagrodzenia) oraz [Różnica…] (w raporcie [RWR2] jeszcze więcej informacji) na tle analogicznych kwot dla danej jednostki organizacyjnej.

...i już...

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani robieniem takich rzeczy w Excel’u w odniesieniu nie tylko do nauczycieli, ale także względem na przykład „wydatków planowanych” oraz „wydatków wykonanych” i względem w szczególności tego wszystkiego, co może być związane z oprogramowaniem Besti@ lub dowolnie innym oprogramowaniem finansowo księgowym, lub też płacowym… - to możemy się na takie szkolenie (online – dobrze się sprawdzają) umówić?

Umiejętności zaawansowanego używania arkusza kalkulacyjnego MS Excel dają ogromne możliwości i piękne perspektywy na obecnym rynku pracy. Dobrze to wiem, bo obecnie najwięcej „złotówek” zarabiam, realizując i wdrażając najróżniejsze scenariusze analizy danych i prezentacji analizy danych dla różnych firm, organizacji, korporacji, … w różnych kontekstach.


Krzysztof Sługocki, 20.01.2022

Wyświetleń: 236 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Styczeń 2022  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz