Art. 30a KN
Czwartek, 2024-11-21, 11:16
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 227
Statystyki

Ogółem online: 10
Gości: 10
Użytkowników: 0
Główna » 2023 » Lipiec » 25 » O co chodzi w art. 30a - uaktualnienie ChatGPT
11:43
O co chodzi w art. 30a - uaktualnienie ChatGPT

Jeden z najczęściej tu przeglądanych i czytanych tekstów: „O co chodzi w art. 30a ustawy Karta Nauczyciela” został dziś uaktualniony względem bieżącego stanu prawnego (Karta Nauczyciela; Dz. U. z 2023 r. poz. 984 i 1234).

Wyrazu zdumienia może wymagać to, że mimo istnienia w tymże art. 30a paru bardzo głupich zapisów nie są one latami zmieniane. W bieżącym uaktualnieniu wskazanego tekstu w bardzo prosty i jednoznaczny sposób wyjaśniam, na czym te głupie zapisy polegają. Nie zmienia to oczywiście w żaden sposób konieczności racjonalnego stosowania się do tych przepisów.

Wyrazem racjonalnego podejścia jest korzystanie z udostępnianej tu aplikacji wspomagania przeprowadzania analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli.

Jak donosiłem tu wcześniej, próbowałem zastosować narzędzia „sztucznej inteligencji” do wspomożenia wyjaśnienia „o co chodzi w tym art. 30a”. Niestety, owa nie daje sobie z tym rady (w ogóle nie daje sobie rady z naszym prawem). Działa zabójczo logicznie i bezwarunkowo konsekwentnie, czyli z głupot prowadzi do jeszcze dalej idących głupot. Nie daje na razie sobie wytłumaczyć, że obowiązuje zasada twierdzenia, że prawo (zwłaszcza nasze dziś) jest bardzo mądre, bardzo spójne i bardzo racjonalne i że taki jest też prawodawca, czyli, że prawo musi być czytane i interpretowane zawsze w sposób mądry, spójny i racjonalny.

Niestety obecni „twórcy” prawa – obawiam się – że nie pojmują tego, że wcale ta zasada nie zwalnia ich z konieczności bycia mądrym, spójnym i racjonalnym w tworzeniu prawa. Nie stać ich na to – i dlatego jest to wybaczalne, bo przecież nie czynią świadomie i z premedytacją tego, co czynią.


Krzysztof Sługocki, 25.07.2023

 

Wyświetleń: 193 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Lipiec 2023  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz