Art. 30a KN
Piątek, 2024-03-29, 11:44
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 223
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2022 » Grudzień » 28 » Rozporządzenie opublikowano
23:08
Rozporządzenie opublikowano

„Co dalej?” – Proszę robić swoje, proszę gromadzić dane na potrzebę przeprowadzenia analizy wydatków ponoszonych na wynagrodzenia nauczycieli tak, jak były gromadzone w minionych latach; (proszę we właściwy sposób podejść do gromadzenia danych dotyczących nauczycieli początkujących – kilka razy tu o tym już napisano); proszę stosować to samo myślenie, te same zasady, metody, algorytmy i narzędzia. Rozporządzenie – jest takim, jakim należało się spodziewać, że będzie. Czyli jest zgodne z projektem – i na nic zdały się próby wskazywania, że w paru miejscach powinno być inaczej. MEiN jest ponad te wskazania (crescit sub pondere virtus).

Tekst rozporządzenia jest zdecydowanie trudny i będzie z zasady nieprzyswajalny. Teraz jest to już prawo obowiązujące i nie mi, i nie nam już teraz deliberować o różnych spostrzeżeniach (wszystkie zostały wyłożone we wcześniejszych wiadomościach). Będzie się teraz powszechnie wspierać najbardziej zdroworozsądkową interpretację – „że mimo znaczącej zmiany treści, to nic się tu nie zmieniło” (z wyjątkiem nauczycieli początkujących, a będzie to bardzo zgodne z obecnym brzmieniem art. 30a – tu, co do zasady i istoty „analizy”, istotnie nic się nie zmieniło). A „program” (aplikacja) policzy po koniecznej aktualizacji tak, jak należy i wyliczenia dostosuje do „wzorca” sprawozdania. MEiN jeszcze nie opublikowało (27.12.2022) wersji elektronicznej wzorca sprawozdania – aktualizacja zostanie udostępniona po opublikowaniu elektronicznego wzorca sprawozdania lub najpóźniej do 30 grudnia.

A jakby ktoś chciał poczytać owe zawiłości – rozporządzenie MEiN z 15 grudnia 2022 roku w sprawie sposobu opracowywania sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli (https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2022/2767; https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000276701.pdf).

Aplikacja po aktualizacji będzie na wszelki wypadek także umożliwiać obliczenia i raportowania alternatywne do obecnego „punktu widzenia” MEiN.


Krzysztof Sługocki, 27.12.2022

Wyświetleń: 157 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Grudzień 2022  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz