Art. 30a KN
Piątek, 2022-12-02, 22:48
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 204
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2019 » Styczeń » 17 » Raportowanie poprawności dokonanej analizy - po co to?
10:57
Raportowanie poprawności dokonanej analizy - po co to?

Otrzymałem w ostatnich dniach wiele pytań dotyczących możliwości sprawdzania i raportowania poprawności dokonanej analizy. Narzędzia sprawdzania i raportowania poprawności są dostępne w pliku Analizatora w arkuszu [Pulpit]; są tam także dostępne narzędzia ewentualnej konieczności naprawiania naruszonych struktur gromadzenia danych (nie są w stanie naprawić wszystkich możliwych błędów gromadzenia danych, ale te czasami tu i ówdzie sygnalizowane są skutecznie naprawiane). Trudno mi powiedzieć w jakich warunkach może dojść do naruszenia struktury danych – mi się to udaje zrobić tylko wtedy, kiedy chcę to zrobić…

Proszę te raportowane informacje traktować raczej jako sugestie ewentualnie zaistniałych nieprawidłowości; można, idąc za tymi sugestiami, zajrzeć do wskazywanego miejsca istnienia potencjalnych nieprawidłowości i stwierdzić na przykład: "no, nie, tu wszystko jest Ok" - i dać sobie spokój...; można - pozostając w niepewności (także po zajrzeniu w raportowane miejsca) - skorzystać z funkcji naprawczych dostępnych w arkuszu [Pulpit] pliku Analizatora...; można także skorzystać z bardziej „dociekliwego” narzędzia raportowania ewentualnych nieprawidłowości zawartego w pliku „agresywnej kontroli poprawności zgromadzonych danych” [AgrX.xlsm] (https://egocki.pl/art30a/UmLic2018/AgrX.xlsm)... (więcej informacji: http://art30a.ucoz.pl/news/agresywna_kontrolia_poprawnosci_zgromadzonych_danych/2019-01-10-156)...

Wszystko to ma służyć jedynie zwiększeniu poczucia pewności poprawności dokonanej analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli oraz uzyskaniu różnych dowodów tejże poprawności. Jest ostatnio coraz więcej ludzi wypowiadających się w coraz szerszy sposób o "jednorazowych dodatkach uzupełniających" z coraz mniejszą świadomością przedmiotu i celu swych wypowiedzi - dlatego trzeba coraz bardziej na owych się uodparniać zawężając ich pola manewru i ewentualnego ataku najlepiej do zera...


Krzysztof Sługocki, 17.01.2019

Wyświetleń: 347 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Styczeń 2019  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2022
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz