Art. 30a KN
Czwartek, 2024-11-21, 13:22
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 227
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2019 » Październik » 11 » Udział w szkoleniu nie jest koniecznym dla nabycia Aplikacji
11:34
Udział w szkoleniu nie jest koniecznym dla nabycia Aplikacji

Wiele osób komunikuje, że nie mogło uczestniczyć w szkoleniu lub że nie będzie mogło uczestniczyć w szkoleniu (z różnych powodów), ale jednocześnie wyrażane są zwykle prośby o udostępnienie treści zastępujących udział w szkoleniu. Treści i materiały szkoleniowe są udostępniane.

Poniżej wskazuję adresy do pobrania dostępnych treści i materiałów szkoleniowych. Rozumiem jednak, że głównym tu celem jest najczęściej oczekiwanie możliwości skorzystania z Aplikacji (narzędzia, programu,...) wspomagania dokonania analizy wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli w warunkach prawnych, organizacyjnych i obliczeniowych roku 2019.

Jeżeli zatem Oczekujący znajduje siebie jako osobę wystarczająco zaawansowaną (w swoim pojmowaniu tego zaawansowania) w rozumieniu realizacji obowiązków wynikających z art. 30a ustawy Karta Nauczyciela oraz znane są Oczekującemu funkcjonalności zalecanego tu narzędzia (aplikacji, programu,...), to udział w szkoleniu istotnie być może nie jest wcale konieczny – a z drugiej strony słuszną rzeczą jest w takim przypadku oczekiwać, że udostępnione treści i materiały szkoleniowe będą wystarczające do sprawnego i skutecznego dokonania analizy w oparciu o proponowane i zalecane narzędzia.

W czasie szkoleń są poruszane, owszem, dwa bloki zagadnień, które mogą być odrobinę „zagadkowe” nawet dla osoby zaawansowanej „w temacie”. Jednym z nich są kwestie dotyczące okresu nieprowadzenia zajęć związanego z ewentualnym uczestnictwem nauczyciela w strajku – tu jednak mogą okazać się dość wystarczające treści dostępne pod adresem http://art30a.ucoz.pl/news/jeszcze_raz_o_relacji_strajk_a_art_30a/2019-08-01-175 oraz te zawarte w prezentacji (dostępnej w wersji edytowalnej) dostępnej pod adresem http://egocki.pl/art30a/strajkaart30a.pptx. Oczywiście nie ma tam odniesień do pewnych bardzo szczegółowych kwestii, które raczej dla pełnego zrozumienia natury określonych niuansów wymagają bardziej dyskusji niż opisu. Drugim takim blokiem zagadnień są także liczne niuanse dotyczące gromadzenia danych i dokonywania koniecznych obliczeń w konsekwencji zmian (obecnie projektowanych) przepisów wykonawczych – tu jednak osoba zaawansowana w tematyce jest zapewne władna samodzielnie „wyczytać” i „rozszyfrować” konieczne kwestie choćby po wnikliwym zapoznaniu się z proponowanymi zmianami (https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12325206).

Natura dostępnych funkcjonalności zalecanej Aplikacji (narzędzia, programu,…) jest mocno tożsama z tymi, jakie były przedmiotem stosowania analogicznego narzędzia w kilku latach minionych. Tryby i sposoby gromadzenia danych (wraz z całym bagażem możliwych tu przypadków „egzotycznych”) także nie ulegają zmianie.

Można uznawać, że treści dostępne w tym serwisie (http://art30a.ucoz.pl/) będą dla „Zaawansowanych” wystarczające.

Postrzegasz siebie jako osobę wystarczająco zaawansowaną? To proszę rozważyć nabycie Licencji (wraz z Aplikacją) bez udziału w szkoleniu, lecz poprzez dokonanie zamówienia Aplikacji (http://art30a.ucoz.pl/index/formularz_zamowienia_aplikacji/0-20).

Aplikacja wspomagania dokonania analizy wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli zgodna z warunkami obliczeniowymi roku 2019 jest już inną (jeszcze bardziej odporną na to wszystko, na co musi być odporną w sensie informatycznym jak i prawnym, organizacyjnym i obliczeniowym) aplikacją, choć funkcjonalnie mocno zgodną z funkcjonalnościami aplikacji z roku poprzedniego (więcej informacji zawarto pod adresem http://art30a.ucoz.pl/index/narzedzia_analizy/0-9 w szczególności w pkt 7).

Mogą zatem być przydatne...:

Udostępniana jest wersja edytowalna skryptu szkoleniowego https://egocki.pl/art30a/SkryptPomocy_Analiza2019_9_min.docx oraz wersja w formacie PDF https://egocki.pl/art30a/SkryptPomocy_Analiza2019_9_min.pdf.

Udostępniam także do Państwa dowolnej (w rozumieniu wskazań zawartych tu powyżej i poniżej) dyspozycji:

https://egocki.pl/art30a/CalStr.pdf  - struktura zatrudnienia i liczenie struktury zatrudnienia  w tym „ręczne” policzenie struktury zatrudnienia;

https://egocki.pl/art30a/UmLic2019/DataColl.pdf  - czynności gromadzenia danych w plikach gromadzenia danych;

pełna (w wersji edytowalnej) prezentacja przygotowywana na potrzeby szkoleń w roku 2019, której tylko wybrane części są wykorzystane w czasie szkoleń (zawiera treści aktualne z perspektywy 30 września 2019): https://egocki.pl/art30a/Analiza2019_10.pptx;

https://egocki.pl/art30a/ocochodziwart30a.pdf  - opis zakresu problematyki wynikającej z art. 30a KN;

https://egocki.pl/art30a/SkryptPomocy_Analiza2017_w0901_20170306.pdf  - skrypt szkoleniowy, w którym szerzej opisano problematykę art. 30a KN oraz narzędzia obliczeniowe;

https://egocki.pl/art30a/ZPublikacji_2017-2019.pdf   - zestawienie wybranych publikacji (2017-2019) dotyczących różnorodnych aspektów konieczności realizacji obowiązków wynikających z art. 30a ustawy Karta Nauczyciela;

https://egocki.pl/art30a/ZPublikacji_2014-2017.pdf   - zestawienie wybranych publikacji (2014-2017) dotyczących różnorodnych „niuansów” konieczności realizacji obowiązków wynikających z art. 30a ustawy Karta Nauczyciela;

pod adresem https://www.facebook.com/art30a/videos/681342982065294/   jest dostępny krótki film (2017) dotyczący prezentacji sposobu myślenia (algorytmu) o dokonaniu analizy... (prezentowana jest główna idea);

pod adresem https://www.facebook.com/art30a/videos/678635579002701/   jest dostępny krótki film (2017) prezentujący przedmiot minionych szkoleń;

opis rozwiązań wybranych kwestii technicznych: http://art30a.ucoz.pl/news/typ_i_wersja_arkusza_a_dzialanie_aplikacji/2019-09-17-184.  

W przygotowaniu skryptu szkoleniowego oraz innych udostępnianych tu treści oparto się o opracowania własne oraz wykorzystano i dostosowano treści dostępne na stronach internetowych wybranych ministerstw, systemu ISAP Kancelarii Sejmu RP (http://www.sejm.gov.pl/, http://isap.sejm.gov.pl/) oraz Rządowego Centrum Legislacji (https://rcl.gov.pl/) . Udostępnione na stronach tego opracowania teksty aktów prawnych nie są źródłami prawa. Jedynym takim źródłem są publikowane na podstawie ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych aktów prawnych akty prawne ogłaszane i wydawane w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim. Ich wydawcą i dystrybutorem jest Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Teksty aktów prawnych oraz ich wybrane fragmenty zawarte w skrypcie proszę traktować jedynie jako pomoc dydaktyczną i materiał szkoleniowy, informacyjny i pomocniczy.

Opracowania własne (treści i opracowania inne niż teksty aktów prawnych) są udostępniane zgodnie z deklaracją autora co do zgodności z typem licencjonowania: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/  i mogą być rozpowszechniane i użytkowane w zgodności z postanowieniami tego typu licencjonowaniem (Wolno: w zakresie dzielenia się — kopiować i rozpowszechniać utwór w dowolnym medium i formacie; w zakresie adaptacji — remiksować, zmieniać i tworzyć na bazie utworu dla dowolnego celu, także komercyjnego. Licencję można stosować do Wolnych Dóbr Kultury. Licencjodawca nie może odwołać udzielonych praw, o ile są przestrzegane warunki licencji — na następujących warunkach: Uznanie autorstwa — Utwór należy odpowiednio oznaczyć, podać link do licencji i wskazać jeśli zostały dokonane w nim zmiany. Można to zrobić w dowolny, rozsądny sposób, o ile nie sugeruje to udzielania przez licencjodawcę poparcia dla Ciebie lub sposobu, w jaki wykorzystujesz ten utwór.  Brak dodatkowych ograniczeń — nie możesz korzystać ze środków prawnych lub technologicznych, które ograniczają innych w korzystaniu z utworu na warunkach określonych w licencji.).

Głównymi zasobami informacyjnymi są treści dostępne pod adresami: http://art30a.ucoz.pl/, https://www.facebook.com/art30a, https://sites.google.com/view/art30a2019szkolenie

Więcej informacji dotyczących Aplikacji Analiza2019 jest dostępnych pod adresem: http://art30a.ucoz.pl/index/narzedzia_analizy/0-9

Aktualna lista udostępnianych plików składających się na Aplikację jest dostępna pod adresem: http://art30a.ucoz.pl/news/art_30a_aktualne_fakty_i_wnioski/2019-08-23-179


Krzysztof Sługocki, 11.10.2019

Wyświetleń: 406 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Październik 2019  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu wzorzec formularza sprawozdania wersja demonstracyjna narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń Analiza2014 kalkulator Euklidesa AWN2014 KN analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia n analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip narzędzia analizy wydatków na wynag osobista stawka wynagrodzenia zasad analiza wydatków na wynagrodzenia n JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowy sio system informacji oświatowej Analiza 2015 jdu2015 art30aKN eGocki jednorazowe dodatki uzupełniające konferencje newsletter szkolenia szkolenie program szkolenia nowe sio Sio Analiza2015 wzór formularza sprawozdania awn narzędzia analizy wydatków na wynag analizator zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o analiza wydatków na wynagrodzenia n art. 236 sprawozdanie jdu Analiza2017 wydatki poniesione na wynagrodzenia wydatki 1000 zł na start aplikacja program analiza wydatków analiza art. 30a formularz sprawozdania Sługocki osobista stawka wynagrodzenia zasad karta nauczyciela jednorazowy dodatek uzupełniający analiza 2020 2020 Krzysztof Sługocki analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2024
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz