Art. 30a KN
Wtorek, 2025-07-01, 07:15
Witaj Gość | RSS
 
Główna RejestracjaWejdź
Menu witryny
Nasza sonda
Oceń przydatność aplikacji
Suma odpowiedzi: 228
Statystyki

Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Główna » 2022 » Styczeń » 5 » Kolejne wybrane wyjaśnienia
09:31
Kolejne wybrane wyjaśnienia

Kolejne wybrane wyjaśnienia różnych kwestii i niuansów natury algebraicznej, prawnej i organizacyjnej — w tym jedno z ostatnich wyjaśnień dotyczące nowego „problemu” roku 2021:

Dokonano już analizy, czyli policzono wszystko w pliku analizatora. I oto w tabeli wyliczeń miesięcznych struktur zatrudnienia (rys. niżej) w kolumnie wyliczeń średniorocznej struktury zatrudnienia dla okresu od 01.09 do 31.12 – „zera są!”. Podobnie w tabeli wydatków… Podobnie w raportach [RW] i [RS]…
http://art30a.ucoz.pl/news/czy_jest_zle/2022-01-04-329

Dane zawarte w przykładzie zdarzyły się gdzieś w Polsce. „Dyskusja” pomiędzy Kontrolowanym a Kontrolującym także się zdarzyła. Zapowiedź: wyjdzie z końcem tego tekstu, że owa „dyskusja” była (w najłagodniejszym ujęciu) stratą czasu dla Kontrolowanego i Kontrolującego.
Ostatecznie – w zależności od przyjętej (i całkowicie tu dopuszczalnej) metodologii liczenia i zaokrąglania otrzymano trzy wyniki: 53,95; 54,00; 53,97. Który z nich jest poprawny? Odpowiedź może być zaskakująca, bo brzmi – żaden! Poprawny wynik to 53,96625. Gdyby jednak zadać pytanie nieco inaczej: który wynik jest „zgodny z prawem”? Odpowiedź: 53,95; 54,00; 53,97 – każdy z nich jest równie „zgodny z prawem”; żeby to „zrozumieć”, proszę wrócić do początku tego tekstu.
http://art30a.ucoz.pl/news/jak_na_przyklad_kontrolowani_i_kontrolujacy_traca_czas/2020-08-13-242

Pojmuję potrzebę dokonywania tu kontroli. Poznałem już tu nawet różne skrajności (bardzo rzadkie jest obecnie „zjawisko skrajności”). Od kompletnie chybionych (pisząc najukładniej) wskazań pokontrolnych do całkowicie „z kosmosu chyba wziętej” analizy o dość twórczym i natchnionym charakterze, ale uznawanej za poprawną. Dlaczego tak trudno przebija się ta prosta myśl, że „Kontrolujący także może albo czegoś nie wiedzieć, albo paru rzeczy nie być świadomym, albo nawet zwyczajnie może się pomylić – a w skrajnych przypadkach wszystkie te składowe mogą zajść nawet jednocześnie”?
http://art30a.ucoz.pl/news/kontrole_pojmowanie_art_30a_tu_i_owdzie_zmienia_sie_o/2019-10-06-198

Do koniecznego już pominięcia (a to jest przykre) jest to, "Autor" tych zapisów (przepisów) niemo zakłada, że ich czytelnik jakiś taki niedouczony jest i nie pojmuje, jak się oblicza średnią arytmetyczną i na wszelki wypadek owo wyjaśnia. Można jeszcze wyrazić rodzaj zdumienia i uczynić „na siłę” przypuszczenie, że „okres obowiązywania kwoty bazowej” to chyba jest to samo, co „okres sprawozdawczy” (a może nie jest?) – chyba, bo trzeba to jakoś pogodzić z zasadami techniki prawodawczej, czyli z przepisami prawa dotyczącymi zasad tworzenia i czytania przepisów prawa; …w załączniku do rozporządzenia w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” w § 10 stanowi się: „Do oznaczenia jednakowych pojęć używa się jednakowych określeń, a różnych pojęć nie oznacza się tymi samymi określeniami”.
http://art30a.ucoz.pl/news/mozliwa_jest_optymalizacja_efektow_analizy/2019-09-11-182

Dokonanie pseudonimizacji może być (w ocenie administratora danych osobowych) potrzebne w szczególności w sytuacji przygotowania pliku gromadzenia danych do ewentualnego przekazania do czynności o serwisowym charakterze (o ile wystąpi taka konieczność). Temu przypadkowi służy głównie wskazane wyżej opracowanie. Czynności o serwisowym charakterze obejmują ewentualne lokalizowanie, poprawianie i raportowanie błędów gromadzenia danych uniemożliwiających lub fałszujących dokonanie analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w rozumieniu art. 30a ustawy Karta Nauczyciela. Czynności o serwisowym charakterze mogą także obejmować dokonanie oceny poprawności zgromadzenia danych i możliwości dokonania analizy oraz raportowania jej efektów.
http://art30a.ucoz.pl/news/narzedzie_pseudonimizacji_danych_osobowych/2019-08-21-178

W analizie wydatków na wynagrodzenia nauczycieli co roku są popełniane najczęściej dwa następujące błędy:
http://art30a.ucoz.pl/news/dwa_najczesciej_popelniane_bledy/2019-01-04-151


Krzysztof Sługocki, 05.01.2022

Wyświetleń: 201 | Dodał: art30a | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]
Formularz logowania
Wyszukiwanie
Kalendarz
«  Styczeń 2022  »
Pn Wt Śr Czw Pt Sob Nie
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Archiwum wpisów
Chmura tagów
analiza wydatków na wynagrodzenia n o co chodzi w art. 30a podstawowe pojęcia jdu wstęp do jdu analiza wydatków wersja demonstracyjna art. 30a jdu narzędzia do jdu narzędzia analizy wydatków na wynag terminy szkoleń analizator Analiza2014 kalkulator Euklidesa karta nauczyciela wydatki analiza AWN2014 Kn Sługocki Krzysztof Sługocki szkolenia Transylmania 2009 DVDRip XviD-VoMiT jednorazowe dodatki uzupełniające v10.0.0.712 jednorazowy dodatek uzupełniający wydatki poniesione na wynagrodzenia analiza wydatków na wynagrodzenia arkusz sprawozdania wzorzec formularza sprawozdania analiza2014.exe analiza2014.zip їх функцій szkolenie osobista stawka wynagrodzenia zasad JDU2014 nowe narzędzia analizy stare narzędzia analizy Дом с лилиями скачать торрент eGocki.pl KrzysztofSlugocki@gmail.com Analiza 2015 arkusze analizy narzędzia narzędzia analizy nowe sio nowy sio Sio system informacji oświatowej awn jdu2015 art30aKN eGocki formularz sprawozdania konferencje Newsletter program szkolenia Analiza2015 wzór formularza sprawozdania 1.6.5.6128 zaokrąglanie Analiza2016 analiza 2016 podsumowanie ogólnopolskich debat o art. 236 sprawozdanie Analiza2017 1000 zł na start aplikacja program analiza 2020 2020 analiza wydatków poniesionych na wy Aplikacja 2020 webinar
Copyright Krzysztof Sługocki © 2025
Stwórz bezpłatną stronę www za pomocą uCoz